De delta vanaf het water

22 oktober 2014 - Ngamiland East, Botswana

Hallo volgers,

Vandaag een dag om nooit meer te vergeten. Wat heeft onze lieve heer toch een mooie wereld geschapen denk je op zo'n dag. Vertrokken om 06.30 uur met een motorboot vanaf onze camping voor een tocht van 150 km over het water van de delta. Het gebied is zo groot als België dus je kunt je hart ophalen op de rivieren en kanaaltjes. Gisteren van boven gezien hoe uitgestrekt het is en nu van op het water maar........ het was iets om nooit meer te vergeten. De prachtigste vogels in allerlei vormen en kleuren, prachtige vergezichten, rietvelden, bomen maar vooral veel  OLIFANTEN. Ongelooflijk tot hoe dicht we ze zijn genaderd. (Zie de foto's). Een olifant schijnt nooit iets te vergeten maar wij ook niet hoor! Verder zagen we hippo,  moerashertjes, bokje,  een kleine krokodil, giraffen. We hadden een fantastische gids die ons Door alle nauwe kanaaltjes lootste. Met een flinke rode kop kwamen we weer op pad de camping aan om 17.00 uur. Lekker opgefrist, gegeten, geskypt met de meiden (Marc is niet van dat gedoe, hij whats' appt bij de gratie gods) en toen nog even de foto's bekeken en dit reisverslag gemaakt.

Morgen vertrekken we naar Nxai Pans ongeveer 200 km naar het oosten. Daar hopen we een nacht onder de blote hemel te beleven met ontelbare sterren. Daar schijnt geen Internet te zijn dus tot over een paar dagen!

Liefs van Carla en Boudewijn.

1. Hanneke:
    22 oktober 2014
    Geweldig hoor wat jullie allemaal meemaken. De reis van je leven lijkt me zo.
    Liefs Hanneke
  2. Ellen:
    23 oktober 2014
    Hoi Boudewijn en Carla, wat een geweldige verhalen, wat zullen jullie genieten. Leuk om jullie een beetje te volgen. veel plezier nog onder de sterren. Liefs Ellen
  3. Marcel:
    23 oktober 2014
    Wouw, wat een super mooie verhalen en foto's ontzettend leuk om te lezen!