weer in Namibië

29 oktober 2014 - Kongola, Namibië

Lieve volgers,

Na een dagje zonder Internet,  nu weer ter beschikking tegen een redelijk tarief. Gisteren van Kasane (Botswana) vertrokken naar Kongolo (Namibië). Een reis van ruim 200 km, straight Ahead the highway........Met enige pijn in ons hart, want Botswana en vooral zijn inwoners, heeft ons hart gestolen. Ontzettende vrolijke, behulpzame, betrouwbare mensen en met zeer bijzondere landschappen.  De route moest worden gevolgd en om een uurtje of 11 waren we weer in Namibië. We keken Hoe ver we zouden komen en het werd Kongolo aanhef begin van de Caprivi strip aan rivier de Kwade (op advies van een witte 'local') die we bij de winkel hadden ontmoet. Dit ligt aandelen Kwando rivier, de rivier die altijd zingt. Een schitterende locatie in de bush, direct aan de rivier. Voor de verandering sliepen we niet in de camper maar in en luxe tent onder de klamboe met douche en toilet. Het nijlpaarden rail liep vlak voor onze veranda,  maar ze waren denken we de weg kwijt. Helaas, foto uploaden gaat van hier uit niet lukken dus die komen nog wel een andere keer.

Groetjes en tot morgen.