Namibia here we are

17 oktober 2014 - Eersel, Nederland

Na een lange maar voorspoedige reis (op de doorstart in Johannesburg na) vandaag rond 15.00 uur in de Kalahari Inn bij Windhoek aangekomen. Eerst nog wat pinnen op het vliegveld maar de Namibische dollars waren op. Dan maar ouderwets geld wisselen bij de bank, dat ging wel. Opgepikt door  David, medewerker van de Inn.

Lekker opgefrist, rond het terrein een stukje gelopen en op het terras neergestreken. Zie foto voor het uitzicht.  Zo meteen een lekker maaltijdje een oryx steak of kuur steak en op tijd slapen. Morgenochtend vroeg de camper halen, boodschappen doen en rijden tot ongeveer de grens met Botswana.

1. Hanneke:
    17 oktober 2014
    Goed te horen dat jullie er zijn. Eerste foto ziet er goed uit. Slaap lekker na die lange reis en succes morgen met de volgende etappe.
    Veel plezier.
    Hanneke
  2. Sandra:
    19 oktober 2014
    Hoi vakantie genieters, ziet er goed uit dat belooft wat!!!
    Geniet ervan liefs Sandra
  3. Bert en Marijke:
    19 oktober 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan het avontuur beginnen! Geniet ervan!