Tot aan de grens

19 oktober 2014 - Maunatlala, Botswana

Lieve volgers

Het verhaal van gisteren en vandaag is een verhaal geworden. Na een fijn verblijf Trans Kalahari inn de camper opgehaald in Windhoek.ontvangen met een heel verhaal en lekkere koffie. De camper zag er ok uit maar was toch iets anders dan gedacht, vooral de leeftijd  van het beestje maar goed toch maar vertrokken en boodschappen gedaan. Daarna gereisd naar de grens met  Botswana en overnacht vlak voor de grens op East gate restcamp. Goed geslapen en ontbeten en om 09 uur vertrokken. Alle grens formaliteiten duurden een uur en daarna flink moeten rijden (600 km) om op onze bestemming Maun bij de Okavangadelta aan te komen. We hebben een plek aan de rivier en het is sprookjesachtig.  Lekker gegeten met een gratis concert van kikkers, vogels, insecten en  andere onbekende dieren, echt zoals je m ogen nooit gehoord hebt.Als ik maar kan slapen met al dat gepiep en gekwetter zei Carla..... nou dat zal wel lukken! Bijgevoegd een foto van ons uitzicht...niet gek hè? ? Tot morgen Carla en Boudewijn .

1. Hanneke:
    20 oktober 2014
    Dat ziet er inderdaad heel rustig en stil uit (behalve dan de dierengeluiden). Veel genieten maar. Groetjes Hanneke