Okavangadelta Botswana

20 oktober 2014 - Ngamiland East, Botswana

Lieve volgers

De eerste volledige dag aan de delta. Eerst maar rustig aan gedaan en lekker liggen doezelen onder de bomen bij onze camper. De temperatuur loopt hier al snel op tot 38' met gelukkig wel een aardig briesje.  Tot einde van de dag dus niet veel ondernomen, een beetje over het water turen en de meest bijzondere vogels spotten. Dat werd later op de dag spectaculairder.  Een trip in een boot de rivier op voor een sun downer met als klap op de vuurpijl een prachtige Afrikaanse visarend van heel dichtbij.  Een paar mooie foto's en films kunnen maken De foto van het machtige dier wilden we jullie niet onthouden uiteraard. Misschien  zien we ze de komende weken  nog wel tig keer maar dat moeten we nog maar zien. Bij terugkomst was Carla versierd door de jonge gids en wel met een heuse ketting van waterlelie. Daarna op het terras een leuk Nederlands stel ontmoet.  Ze hadden een paar  waren nu op vakantie hier en gingen daarna in Tanzania wonen. Heel gezellig met ze gegeten en vroeg naar bed want daarna vroeg op voor de volgende activiteit, een rondvlucht boven de delta met v dr trek om 07.30 uur.

Tot morgen en succes met de eerste najaarsstorm zo hoorden wij!