Caprivi Namibië

30 oktober 2014 - DIvundu, Namibië

Hallo volgers,

Vanochtend vroeg ontbeten hoewel we lekker onder de klamboe lagen, Om 08.00 uur een boottocht over de Kwando rivier. Een mooie kronkelende rivier met daarin krokodillen, nijlpaarden en op oever olifanten, buffels, impala en heel veel vogels. Na de tocht de camper weer ingeladen en weer een stuk verder de Caprivi strip ingereden. Een lange rechte weg met overal borden pas op olifanten maar geen olifant gezien hier. Na ruim 200 km kwamen we bij Divundu aan, Daar stroomt de Okovango rivier. Die kenden we nog uit Botswana en die was ons goed bevallen.  Er waren diverse campings aan de rivier en gekozen voor Rain camp en lodge.  Een prachtig plekje aan de rivier was beschikbaar want er was verder niemand op de camping. Er was wel Internet en een heerlijk zwembad,  kortom genieten en zeer idyllisch. Als klap op de vuurpijl een hele avond een prachtig nijlpaarden concert wat wil je nog meer!

Morgen vertrekken we weer en gaan naar Rundu of Grootfontein  richting  Etosha.  De foto's vandaag houden jullie te goed, groetjes van ons uit een snikheet Namibië

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    31 oktober 2014
    Hoi reizigers.

Op naar de volgende lokatie, met daarbij weer de nodigde avonturen, wat hebben jullie het toch geweldig. Echt fijn voor jullie. Liefs je zusje Sandra xxx