Van Divundu naar Rundu

31 oktober 2014 - Rundu, Namibië

Hallo volgers,

Gisterenavond nog een poosje onder het genot van een koud wit wijntje en rond het vuurtje, geluisterd naar een prachtig nijlpaardenconcert. Vanmorgen van ons paradijselijk plekje aan de rivier in Divundu vertrokken naar Rundu. Rundu is een grotere plaats waar we weer eens fatsoenlijk wat boodschappen konden doen. Het was er ontzettend druk. Het leek wel of de hele bevolking van de stad uit was gelopen om de weekendboodschappen te doen. Heel typisch is dan ook dat nadat je keurig netjes aan de kassa hebt betaald je nog eens een keer bij de uitgang op je kassabon en in houd van je boodschappentas wordt gecontroleerd! Tsja volgens ons weerhoudt dat winkeldiefstal toch niet wat we met eigen ogen zagen gebeuren.... Na het doen van de boodschappen op weg naar Surusunga lodge. We kwamen ietsje later aan dan bedoeld omdat we in plaats van link rechtsaf zijn afgeslagen. We belandden op een onverharde weg waar we uiteindelijk een automobilist hebben aangehouden om de weg te vragen. Deze man was zo behulpzaam en wees ons de weg door voor ons uit te rijden. Fantastisch toch?  Rond 13.30 uur waren we dan via een zandpad van bijna 3 km op Surusunga lodge aangekomen. Camper goed installeren bij een boom, stoeltjes neerzetten en een heerlijk koud biertje, lekker......Een goed boek er bij en zo komen we vandaag de dag heerlijk relaxed door. Morgen door naar Grootfontein.

Goed weekend en tot morgen?

1. L&L:
    31 oktober 2014
    Lieve Carla en Boudewijn, we reizen met jullie mee maar we willen nu eindelijk wel eens zien waarin we reizen???
    Liefs, L&L