Een dagje rust

28 oktober 2014 - Victoria Falls, Zimbabwe

Hallo lieve lezers,

We zitten tot vanmiddag in Zimbabwe en gaan eind van de middag terug naar Kasane in Botswana,  terug naar onze "woonwagen".

Gisterenavond avontuurlijk gegeten in de "Boma". Een Afrikaans restaurant met bijbehorende show van zang, dans en getrommel. In het donker met de taxi terug naar B&B. Gevaarlijk hoor op die donkere wegen waar zo maar opeens een olifant opduikt. Maar goed dat de chauffeurs goed opletten!

Na een nacht in een ruime kamer op een echt bed en met een ruime douche zijn we weer helemaal fit. Eens niet door gerommel van apen wakker geworden.  Haha.

Vanmorgen te voet naar het centrum van Victoria Falls gewandeld en wat rond gestruikeld over de "market". Skon kleedje gekocht. Met de taxi terug en op ons gemak op terras aan het zwembad van B&B wat gedronken,  verslagje geschreven, te wachten op onze transfer.

Vanavond onze laatste avond in Botswana en morgen een rit met de camper naar Popafalls in Namibië, waar we ons verslag zullen vervolgen als er Internet aanwezig is.

A kuna matata, cherio, houdoe.