weer in Windhoek

8 november 2014 - Windhoek, Namibië

Hallo lieve volgers,

Vanuit Swakopmund vertrokken naar Windhoek.  Daar moest namelijk de camper ingeleverd worden. Eerst nog even de koffers inpakken... dat was best nog wel een klus. Vertrek om 10.00 uur voor een rit van bijna 400 kilometer over een, rechte en geasfalteerde weg. Met een vaartje van 120 km per uur richting oosten en om 14.30 uur waren we weer bij het camper depot. Alle klachten over het interieur daar neergelegd en gefotografeerd en daarna naar de luchthaven om de huurauto op te halen. Vroeg om een wat grotere auto ivm al onze bagage. Ipv een VW polo werd het Chevrolet cruzer,  best een mooie bak en onze koffers zouden er in moeten passen. Terug naar Windhoek, ongeveer 30 kilometer. De eerste stortbui van het seizoen kwam naar beneden. Ook een navigatie in de auto, maar tsja. ......die valt steeds na 2 minuten uit. We zullen het verder moeten doen met de ouderwetse wegenkaart. Morgen vanuit Windhoek naar Agama River Camp tussen Solitaire en Sesriem, de toegang tot de wereldberoemde Sossusvlei,  de grootste duinen ter wereld en dan ook nog in de kleur rood. We zullen zien hoe dat zal gaan in een gewone personenauto.

Tot morgen,

Liefs van Carla en Boudewijn.